Glassflasken Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jeg jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe disse klærne hen (kommer til og oppdatere etter flere klør og sånn ) NOEN trenger ikke være merkeklær altså men btw, here we g0 (sorry leet) Stor hvit zip-up hoodie (ingen dekaler,bare HELT hvit, under 500 kroner) Stor fet saggebukse (mørkeblå) Genser som Erik har fra erik og kriss (merke pa:nuu en rutete genser med tusenvis av farger cirka ) svart t-skjorte med hvit merke: DC er 13 år og er 160-165 høy og bruker large klær hjelp? (a) Endret 11. januar 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du får vel mesteparten av de klærne der på stress, urban, white water osv.. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 link til klæra der? skal sjekke jeg og Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 skjønte jo det men liksom linken til klæra direkte men fant denne siden anbefaler dere denne? http://www.smartguy.se/outlet/vissoegeresu...string=pa%3Anuu ??? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå