nebrewfoz Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Høres ut som noen har overdrevne forventninger til et postordre-varehus ... Jeg har nok lagt listen litt lavere enn Jens Viking, men har i løpet av det siste året hatt 2 retur-saker som begge ble profesjonelt håndtert av Komplett hele veien, fra det ble søkt om RMA til erstatningsvare var levert eller refundert beløp satt inn på konto. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nå er nok listen min lagt litt vel høyt, ja. men hadde jeg ikke vært så sinnsykt frustert som nå hadde jeg nok ikke krevd så mye. Det er rett og slett sinnsykt irriterende å ikke ha en pc som fungerer, hvertfall når jeg har gått 4 uker uten pc før jeg bestilte, hvor jeg igjen fikk en pc med feil på 2 komponenter som gjør at jeg må vente ytterliggere 2 uker før jeg mest sannsynlig har en feilfri pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå