Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så hver gang jeg klikker en link til komplett koster det dem penger > Lenke til kommentar
riroil Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Yupp, 1,50 hvis ikke de har en spesiell avtale. Mulig de har en form for kvantumsrabatt. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, skal vi kjøre Komplett.no i senk da? lets go clicky Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Setter en tier på at de har makspris. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er jeg 100% enig med deg i Ideal. Komplett har tapt seg drastisk på leveringstid og pris de siste årene, men jeg vil ikke si at tilbudene deres er ulovlige. Vel vil bare nevne at jeg handlet en sak i fra Netshop. Varen ble bestilt 3 januar og fikk den levert 31 januar. I tillegg til at det tok tid Manglet det en vesentlig del som jeg bestilte fra komplett 2 februar o som jeg kan hente på posten i morgen 4 februar. Så for min del er erfaringen at Komplett leverer kjapt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 slike ting er tilfeldigheter, må ser mer på det store bildet. mens komplett kjører ræva tilbud som i noen tilfeller bryter loven, kjører eks netshop interaktive timestilbud der de aktivt bidrar i en diskusjonstråd her på forumet og tar imot ønsker til produkter på tilbud og svarer på spørsmål. Der har du forskjellen på nettbutikkene i et nøtteskall, komplett prøver å lure til seg kunder mens netshop prøver å fortjene kunder (imo). Lenke til kommentar
ull2000 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 slike ting er tilfeldigheter, må ser mer på det store bildet. mens komplett kjører ræva tilbud som i noen tilfeller bryter loven, kjører eks netshop interaktive timestilbud der de aktivt bidrar i en diskusjonstråd her på forumet og tar imot ønsker til produkter på tilbud og svarer på spørsmål. Der har du forskjellen på nettbutikkene i et nøtteskall, komplett prøver å lure til seg kunder mens netshop prøver å fortjene kunder (imo). Helt klart at folk opplever forskjellige ting, men jeg har i alle fall hatt flere retursaker mot komplett som har vært håndtert på en forbiledlig måte. Og to retursaker mot netshop som har vært et helvete. Netshop er kanskje flink å selge, men i min erfaring er de fullstendig ubrukelig på kundeservice når noe går galt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 skal ikke motsi deg på den, har ikke gode erfaringer med netshop på det området selv Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg liker ikke Komplett driver butikken sin på mtp. tilbudene deres, men kundeservicen der er så upåklagelig som man får det. Har returnert flere varer opp igjennom årene, og alle har blitt erstattet med ny vare bare få dager etter jeg sendte inn defekt vare. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Yupp, 1,50 hvis ikke de har en spesiell avtale. Mulig de har en form for kvantumsrabatt. betaler vell bare en gang pr ip pr dag, har ikke opplevd/brukt noen reklamenettverk som opererer med annet ihvertfall. Endret 3. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Yupp, 1,50 hvis ikke de har en spesiell avtale. Mulig de har en form for kvantumsrabatt. betaler vell bare en gang pr ip pr dag, har ikke opplevd/brukt noen reklamenettverk som opererer med annet ihvertfall. Vi får bruke en proxy server, eller fler + ghost mouse. Sette opp en laaaang proxy liste som oppdateres hvert 10 sekund (altså ny i.p), ghost mouse som klikker 5 sekunder etter opdateringen av i.p er gjort. Vips, tek.no tjener masse penger og komplett taper de! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Synd det er ulovlig. Endret 4. februar 2009 av TommyNator Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva synes du selv er best da trådstarter? At komplett har salg på ting og tang hver helg, eller at vi har komplett om 5 - 10 år framover? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Forlanger at de følger norsk lov, det er mimimum - det gjelder da riktig bruk av uttrykk som "tilbud", riktig merking etc. Om de har tenkt å ligger over alle andre i pris og ikke tilbyr noe ekstra så kan de godt gå dukken om 5 min for min del. De kan unnskylde seg med krisetider og diverse alt de vil, men det bringer ikke inn prisbevisste kunder. De kan overleve lenge på god service, selv om de er dyrere enn andre, men de skal fortsatt følge norsk lov. Denne tråden er todelt, og som sagt så er dårlige tilbud et irritasjonsmomemt, og har ikke noe med andre delen å gjøre - at de bryter loven. Komplett var en gang billige og med gode tilbud. Enter R2D2, og vi har en av de dyrere nettbutikkene med relativt uninteressante tilbud (denne helgen var det dog faktisk mye bra, ikke masse 2% tilbud). Går ut fra de har kjørt analyser og funnet ut at den strategien de har begitt seg innpå gir bedre utslag, og det kan jeg ikke klage på dem for, men når det gjelder mitt personlige syn så har de mye rykte å vinne tilbake. Hva som vinner frem over tid får vi se. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er ingen unnskyldning for å bryte norsk lov, og det fast og til stadighet. Prisen og avslagene de har, er helt opp til dem, men måten tilbudet fremstilles skal være i henhold til norsk markedsføringslov. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Da har jeg lagt inn min første bestilling på Komplett for første gang på 1 år. Denne helgas tilbud er bra og førprisene er oppgitt. Håper det fortsetter slik. Edit: Bestilte lørdag 20.00, pakket og sendt søndag 17.00 Endret 22. februar 2009 av Ninjahamster Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei, Ser det er mye spekulasjoner rundt hvordan Prisguide opererer her. Bare for å ha avklart det så er det ingen god idè å prøve å misbruke systemet med å generere tonnevis med klikk. Det eneste det fører til er at våre teknikere må bruke mer tid på å gå gjennom falske klikk, samt sperre de aktuelle IP-ene som genererer falske klikk. Bruk heller energien på noe konstruktivt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ang om man oppdager falsk markedsføring, kan dette enkelt klages på hos forbrukerombudet.no, der blir det opprettet offisiell sak på klagen din. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Synes de bare kjører samme skiten på hver uke på weekend tilbudene. Gi meg noe som smaker, ikke gi meg noe jeg har smakt før og som jeg ikke liker! Var det en bump ? xD Endret 16. november 2009 av aGal Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 ser ut som en bumpetibump ja men uansett vil jeg benytte tråden til å uttrykke min mening om komplett kundeservice. handlet min første pc der for 4 år siden. fantastisk kundeservice, fikk blant annet gratis zalman cpu vifte fordi jeg sendte mail og klaget på støyen fra pentium vifta (som er kjent for et helvetes bråk..) handlet forige uke en pc i deler derfra. 1: Kabinettvifta funker ikke da ledningen er røket til viftestyringen. ikke mulig å koble utenom denne viftestyringen. Jeg sa jeg kunne sende komplett detaljerte bilder for å slippe å sende tilbake dritten så de kunne se på den, men de måtte se dette med egne øyne før de i det hele tatt kunne sende meg en gratis vifte som erstatning som kunne kobles utenom viftestyringen til kabinettet. 2. skjermkortet var defekt. pluss for at jeg fikk rma nummer etter 10 timer. - til posten som brukte 4 dager på å få den fra oslo til sandefjord. i tillegg til det er det 4 dagers ventetid hos komplett før de i det hele tatt skal se på kortet mitt får jeg opplyst. for guds skyld. har kjøpt en dyr vare det åpenbart er en uopprettelig feil på. sitter her nå med en pc som jeg ikke får brukt takket være defekt skjermkort. pcen kommer til å stå der tilsammen 2 uker tenker jeg før nytt kort kommer. ved GOD kundeservice hadde de sendt meg nytt kort, men jeg aksepterer også at det skal testes da det finnes mye luringer der ute som prøver å få tilbake alle kostnadene for et skjermkort de kanskje mener var for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå