Eivind218 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Hei. Fikk nettopp en pc opp på rommet mitt, Det er en Compaq XXX , serienummeret er 6S2CKN9ZD3JZ. den rebooter etter ca 1 min når jeg installerer programmer, Service Packs, Alt. Firefox vil heller ikke starte. Har nettopp formatert den til WinXP. Takk! EDIT: Ser nå under system at den har bare 248 MB RAM?! Der er jo DRITLITE,, har ikke det noe å si kanskje? det blir liksom bare for mye? Endret 10. januar 2009 av Eivind218 Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 etter ny rambrikke satt inn, Av Samme type, 264 MB ram. Den rebooter bare oftere. noen ganger rekker den ikke engang å logge inn før den vil reboote.. Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 etter ny rambrikke satt inn, Av Samme type, 264 MB ram.Den rebooter bare oftere. noen ganger rekker den ikke engang å logge inn før den vil reboote.. sjekka ikke.. er det stasjonær? regner med det siden du satt i ny Ram brikke selv.. um, ikke frekt ment.. men syyyykt dårlig PC du er i 2009, 4GB ram koster sånn 700 kr? og det er grei pris liksom.. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Ja. Jeg vet det er dårlig pc.. men jeg MÅ ha noe midlertidig, Den "gode" laptopen min er på rep, og nå sitter jeg på drittlaptop. jeg lager på hjemmesiden min, Så jeg har muligheten til å tjene penger til ny pc, Stasjonær. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Kan det ha noe med at jeg tok QUICK FORMAT på hardisken når jeg formaterte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå