Fashionjunkiie Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Siden du virker som du har bein i nesa, kan du ikke bli med da på møtet? Jeg vet hvor vansklig det kan være og si ifra selv om man er sliten, du kan ihvetfall høre med foreldsrene dine hva de syns om det=) Jeg tenktem eg at han ikke kjørte sakte for og si det sånn. Under at han ikke ble mer skadet og ingen andre ble skadet, men bra at det gikk så bra som det gjorde. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det tar syyykt lang tid med sånt og det er ikke bare dumt, men jeg syns de leker med andres liv. Er dritlei av psykatrien vi har og hvor lett de tar på ting:S Stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå