Mr.Elendig Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Kva versjon av MDK har du? Hos meg mounta MDK windows partisjonne automatisk. Både den med fat16 , fat32 og den med NTFS (virker på skriving og) Hviss eg ikkje husker heilt feil (har rh9 no) så er det ein funksjon inne på mandrake kontrol panelet som lar deg sjå alle partisjonane på disken, og mounte dei der du vill ha dei. I ein del tilfeller så er hda2 ein utvida partisjon og ikkje ein "ekte" partisjon, i dei tilfella så heiter den "ekte" partisjonen ofte hda5 og oppover. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Kva versjon av MDK har du?Hos meg mounta MDK windows partisjonne automatisk. Både den med fat16 , fat32 og den med NTFS (virker på skriving og) ... Her ville jeg vært forsiktig .... There are two drivers, currently. The original driver, in 2.4 has some write code in it, but it is extremely dangerous to use it. The possibility of destroying your filesystem is very high. The new driver, introduced in 2.5.11, has some write code, but it's very limited. The driver can overwrite existing files, but it cannot change the length, add new or delete existing files. Greier du å lage nye filer med ntfs under Mandrake? (om du ikke har prøvd, så ikke prøv for min skyld ...) Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Eg har prøvd, og det virka utmerket. (lempa over ca 400mb med mp3) Men eg veit at det er fleire som har fått problemer med å starte windows etterpå. Det er derfor eg har ein fat32 partisjon i tilleg, for å overføre filer mellom linux og windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå