Sekai-ichi Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) OMG!! Nye tales til wii ser epic ut! edit; youtube link trailer Endret 10. januar 2009 av aria-sama Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 bump wtf?! dette blir nok det beste spillet på wii og ingen bryr seg=P?? ... ye.. sure just go play ur gears of war and madworld...=\ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kvifor skrive 2/3 av tittelen på engelsk, medan du skriv den siste delen på japansk (eller kva språket heiter)? Hald deg til det eine, eller det andre. Sidan dette er eit norsk forum, og dei aller fleste faktisk kjenner til engelsk bør du halde deg til nettopp dette. Den engelske tittelen er: "Tales of Mothership". Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Joda, jeg bryr meg. Men en førstepost som sier OMG!! Nye tales til wii ser epic ut! innbyr ikke spesielt mye til videre diskusjon. Heller tvert i mot. Dessuten venter jeg først på tales of symphonia 2. Imens får jeg spille litt gears of war 2. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Kvifor skrive 2/3 av tittelen på engelsk, medan du skriv den siste delen på japansk (eller kva språket heiter)? Hald deg til det eine, eller det andre. Sidan dette er eit norsk forum, og dei aller fleste faktisk kjenner til engelsk bør du halde deg til nettopp dette. Den engelske tittelen er: "Tales of Mothership". Tales of 10* =) Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tales of 10/Tales of -series mothership title er bare kodenavnene. Mothership-beskrivelsen kommer av at det er det neste hovedspillet i serien etter Tales of Vesperia. Spillet ser for øvrig utrolig vakkert ut. Jeg er litt imponert over draw-distancen i enkelte av scenene. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 ye, i know. ville bare pwne han kua=P han trodde den het tales of mothershipXD Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ja, tydelegvis mission accomplised. Kjempetopic du har stilt i stand tbh. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 chill (=P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå