ColaSlave Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Muligens et dumt spørsmål, men fant ikke noe svar her fra før ihvertfall.. Fikk x-box 360 til jul og har nå kjøpt meg et Logitech DriveFX ratt og noen spill, bl.a. GTA4. Tenkte jeg skulle prøve rattet i GTA, men oppdaget jo fort at det ble vanskelig å gå. Bruker jo den venstre spaken til å gå med, denne har jo ikke rattet, eller dvs høyre/venstre på spaken er jo høyre/venstre på selve rattet, men opp/ned(fram/bak) på spaken er ikke der. Finner heller ikke ut om det går an å endre innstillingene og bruke noe annet å gå med. Så vidt jeg finner ut går det heller ikke an å bruke håndkontrolleren til å gå med, og rattet til å kjøre med. Noen tips? Eller må jeg bare bruke håndkontrolleren i dette spillet? Rattet funker forøvrig fint til å kjøre med, når jeg først kommer meg til en bil. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 bruk handkontrolleren. det er ikke et bilspill. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Går vel greit å bruke rattet når du spiller race i multiplayer, men anbefaller å bruke håndkontrollen når du spiller vanlig. Lenke til kommentar
ColaSlave Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Det var som jeg tenkte ja. Håndkontrollen er vel grei å bruke, bare man blir vant til den. Tar tid å venne seg til den når man stort sett kun har spilt på PC i 17 år, men det kommer seg. Litt uenig i at GTA ikke er et bilspill dog. Det er jo veeldig mye bilkjøring der. Takk for bekreftelsen ihvertfall. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 jojo, det ligner på biler selvfølgelig. men følelsen er jo som å sitte i et badekar nedover storgata. dette gjelder jo da videre også for midnight club som er fra samme utvikler.(ingen endring der heller) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Som sakt, dette er ikke et bilpill. Men et sandkassespill. Som går ut på at du skal spille figuren. På fot, båt, bil sykkel. Et ratt passer seg ikke inn her da dette går mer på "bruke karakteren din". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå