Messifan881 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har instalert Bf2 project reality 0.8, men vet ikke hvordan jeg skal starte det. Noen som har peiling. Ps Er ikke så god med pc....så ikke vits å snakke helt gresk. Lenke til kommentar
tori94 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 gå til bf2 menuen og følg dette; Community > Ikke Battle recorder men den ved siden av. trykk på den der skal PR ligge, hvis ikke må du laste ned client og patchen til pr Skrive gjerne tilbake på denne tråden hvis det ikke funket eller funket:) DA skal jeg hjelpe deg videre! Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 gå til bf2 menuen og følg dette; Community > Ikke Battle recorder men den ved siden av.trykk på den der skal PR ligge, hvis ikke må du laste ned client og patchen til pr Skrive gjerne tilbake på denne tråden hvis det ikke funket eller funket:) DA skal jeg hjelpe deg videre! Thx prøver det nå jeg:D / Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg fant det ikke:( Need help:!!!!!!!! Lenke til kommentar
tori94 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 http://www.realitymod.com/ Download: Client (Core) Etterpå Download: Client (Levels) Så restarter du datamaskinen og prøver; Community > ***you know*** Skriv tilbake hvis det ikke funker Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Har det noe å si hvilken nasjon jeg velger å laste ned det fra.det går nemelig ikke å laste den ned på norsk Lenke til kommentar
tori94 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ta den som er nærmest, hvis den ikke funker tar du den som er nest nærmset Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Hvor lang tid tar det? Lenke til kommentar
tori94 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ta den som er nærmest, hvis den ikke funker tar du den som er nest nærmset Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) DU har lastet ned Pr 0.8 Core og levels? Iallefall når du har lastet ned begge filene så installerer du dem de skal ligge i BF2 mappen under Mods noe sånt som dette her. "C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2\mods (Kan hende dette er feil hardisk eller at du har installert BF2 og PR et annet sted da kan du se på bf2 ikonet høyreklikke trykek egenskaper og se på raden som heter "Start i" der finner du iallefall riktig vei til PR fila.) også skal det være en pr mappe under der når du har installert alt. da skal det også ha kommet opp en snarvei på skrivebordet. Vis ikke dette har skjedd så prøv igjen. Det er det samme hvor du laster ned Project Reality fra, er bare en versjon og den er engelsk. Det at det står flagg på nedlastnings filene er bare for å vise hvor serveren du laster ifra ligger. Og ikke bruk metoden om å gå på Community etc siden dette ikke går Du vil bli kicket eller få et bilde av at du må kjøre PR ifra PR.exe Vis du ikke får fila uansett hvor mange ganger du installerer prøv å se om PR mappa ikke ligger i BF2\mods mappa. Prøv også og lag en kopi av BF2 ikonet vis du ikke har det og legg inn. "C:\Programfiler(<- dette er hva den automatisk skal legge seg under vis du har den et annet sted finner du det som jeg sa litt lenger oppe. | Denne skal alltid være med ->\EA GAMES\Battlefield 2\mods\pr\pr.exe" +modPath mods/pr +menu 1 +fullscreen 1 Slett informasjonen og pilene jeg har lagt til og vis ikke Battlefield ligger under C hardisken så finn ut hvor den ligger og hvilke mapper den ligger under i hardisken. Endret 11. januar 2009 av Zimmerh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå