anonymouse Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) http://www.imdb.com/news/ns0000002/#ni0645713 In a forthcoming episode of the long-running show, dad Homer Simpson convinces friends that a Middle Eastern family are plotting to blow up a shopping mall but is proved wrong when it turns out the family's father, Amid, works in demolition. Simpsons har gjort narr av alle religionene - nå er det omsider islams tur. Så blir spørsmålet hvordan muslimene verden over reagerer. Personlig tror jeg INGENTING vil skje, fordi USA allerede er så upopulær i disse landene. Men kan noen se for seg Bush eller Rice på TV fordømme Matt Groenig for å lage denne tegneserien, og mane til at FOX skal vise "modenhet" ved å nekte å vise islam-satire? Det kan ikke jeg... Endret 10. januar 2009 av anonymouse Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 "Forthcoming"? Jeg har hvertfall sett den, og den er skikkelig harmløs. Tror, i likhet med deg, at ingenting kommer til å skje. Særlig fordi det ikke foregår noe satire av islam i episoden, heller satire av idioter som tror islam er djevelen selv. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Simpsons har feiget ut for leenge siden, det e ingenting igjen av den krysspolitiske sjarmen om en gang var der. Ser helst på eldre episoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå