Juvenal Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Når jeg skal spille av musikk eller lignende får jeg ikke lyd ut av høytalerne mine. Men når jeg kjører en test i realtek-panelet på høytaler-outputen så kommer det lyd. Jeg har tre valg: Høytalere, Realtek Digital Output og Realtek HDMI Output, hvor sistnevnte gir utslag når jeg spiller musikk, men det kommer altså ikke lyd, ikke når jeg kjører test på den engang. HDMI Output er valgt som standard, og den har alltid vært det (og det har fungert). Vanskelig å forklare bedre, noen som har opplevd noe lignende eller vet noe løsninger? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ny maskin/OS? Riktig codec-pakke? Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Alt skal i utgangspunktet fungere, maskinen er et halvt år gammel og jeg gjorde ingenting spesielt. Det har fungert fint helt til det plutselig skjedde en feil nå. *EDIT* Problemet er fikset! Og hvis noen skulle ha lignende problemer: Jeg gikk inn på enhetsbehandling, valgte lyddriveren, avinstallerte, reboota, installerte, reboota; og vips! Verden er et fantastisk sted gitt^^ Endret 11. januar 2009 av Juvenal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå