Gå til innhold

Guiter Hero III på tilbud?

Sandsvei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om dere vet av noen nettsider/butikker som selger GH3 til en rimelig penge? Så at cdon hadde tilbud, MEN så klart gjaldt dette kun for ps3 og wii :ermm:

så elkjøp hadde 360 versjon til 399 men ingen peiling på hvilken versjon det var da det ikke er min greie.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om dere vet av noen nettsider/butikker som selger GH3 til en rimelig penge? Så at cdon hadde tilbud, MEN så klart gjaldt dette kun for ps3 og wii :ermm:

så elkjøp hadde 360 versjon til 399 men ingen peiling på hvilken versjon det var da det ikke er min greie.

:ermm:

Lenke til kommentar

Han vet vel ikke om det er Guitar Hero 1, 2, 3 eller 4. Såpass burde du forstå.

Lenke til kommentar

Om det var tvil så er det GH3 det snakkes om her. GH2 finnes ikkje med gitar, GH4 kostar meir.

Fram til 18. januar får du GH3+gitar til 448,- og kun gitar til 198,- på Gamestop/EB Games.

Ellers kan eg anbefale GH3 på det varmaste, etter min meining det rytmespelet med best låtutval så langt. For min del betre enn GH1, 2, 4, RB1 og 2.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...