-Tord Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hei Jeg har nylig bygd PC med tanke på spilling, uten at den yter helt som forventet. I noen spill (Planetside, Gothic 3) så lagger det veldig en kort periode hvis mye loades samtidig (hvis jeg snur meg fort, går ut dører osv.), og jeg har generelt lav FPS i alle spill. Kanskje er det jeg som forventer for mye av maskinen, men jeg hadde virkelig håpet på bedre ytelse. Jeg klarer ikke å peke på noe spesifikt problem, bare at ytelsen er generelt dårlig, så skjønner at det kan være vanskelig å hjelpe meg. Komponenter: Hovedkort PSU Skjermkort Prosessor Minne Harddisk Alle nyeste drivere er installert, og temperaturer er lave. OS er Vista Home Premium 64-bit SP1 Legger også ved bilde av PCmark05 1.2 score og DxDiag, uten at jeg vet om det er relevant. Håper noen kan hjelpe, på forhånd takk! DxDiag.txt Lenke til kommentar
War Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Hvilken oppløsning spiller du på? Kjører du med AA på? AA dreper FPS med dette kortet da det krever en del ram iallefall i Directx10 (vista) Dette kortet har 2x 512ram og taper kampen med AA. Kjør en 3dmark06 har samme kort og en cpu klokket til 3 fikk 17000 Last ned rivatuner, sjekk temp og MHz Endret 10. januar 2009 av War Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 1680x1050, ingen AA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå