Wubbable Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg driver å mekker på et program, men har et lite problem. Når jeg skal ha en bakgrunnsfarge på en node i treeview, kommer kun bakgunnsfargen rundt teksten, slik som på bildet. Prøvde med FullRowSelect på true, gjorde ingen forskjell... Farger med alphaverdi fungerer heller ikke (Blir bare til 255 uansett) Så, er det mulig å få fargen til å vise på hele raden? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Sett på OwnerDraw Tegn dem manuelt med ItemDraw, SubItemDraw etc. ListView er et helvete, krangler med at den er temmelig uforutsigbar i oppførselen selv. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Tror jeg glemmer ownerdraw, siden det var litt for vanskelig å få til Kom også på at jeg måtte ha kolonner i treeviewen min, så jeg fant et par custom controller som jeg skal teste Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 smart... geir du kan jo lage ditt eget c#progrm lageer:D -ikono Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå