sn0dig Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Kanskje ikke alle som forstår tittelen, men det som er i front her er et skip fra den tyske marinen, og jeg synes det ga en fin kontrast i forhold til den lille puslete flor & fjære båten. Så. Vad tycks? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Hauger av triangler og en ekstremt tydelig diagonal viser at du vet hva du gjør, og det samme gjelder eksponeringen. Men det mangler et eller annet for å få meg interessert. Den altfor fargesterke hurtigbåten i bakgrunnen hjelper ikke på situasjonen, synes jeg. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg vil bare kommentere at jeg ikke likte utsnittet i toppen, savner litt i toppen der, eller ta bort litt Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Første jeg tenkte var at dæven det var en stor hai Synes ideen er vedlig god men det er noe som magler med selve komposisjonen. Mixy er inne på en av disse, bakgrunnen gi heller ikke så mye. Men alikevel er det som nevnt en veldig god ide og teknisk kvalitet er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå