lilko Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg klarte å søle en hel kopp med kaffe over tastaturet. Tastaturet la jeg til tørk og prøvde et annet, men ingen tastatur funker lengre. Jeg har prøvd PS/2 og USB tastaturer. Hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvis jeg har forstått deg så har du sølt kaffe i et USB eller PS2-tastatur, ikke i tastaturet på en bærbar PC? Er du helt sikker på at de andre tastaturene du har prøvd faktisk virker (prøvd de på en annen PC)? Det virker lite sannsynlig at kaffesøl i tastaturet kan ødelegge noe annet enn selve tastaturet. Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 manglende java-støtte. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Det er en stasjonær pc det er er snakk om. Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Bare la det står å tørke noen dager, så vil det mest sannsynlig fungere igjen. Har selv vasket tastatur i oppvaskmaskinen, og det fungere helt fint etterpå. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 manglende java-støtte. haha Lenke til kommentar
lilko Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Tastaturet er ikke problemet. Jeg har flere. Men det hjelper ikke noe når ingen plutselig ikke funker på dataen min Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du kan gå inn i bios og endre en innstilling der. Noe sånt som "stop on error" med mulighet for "none" eller lignende... Altså kan du boote uten mus og tastatur. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har du prøvd å bare la maskina stå på med tastaturet tilkobla i 10-15 min? kan hende du har samme problem som jeg hadde en gang, at windows sleit med å installere det, og så lenge det ikke er installert er det vanskelig å skrive noe i windows Evt kan du prøve å starte opp i sikkermodus og se om det funker da Regner nesten med at det funker i bios og windows loadinga.. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Tastatur virker ikke i det hele tatt! Det er det som er problemet Lenke til kommentar
lilko Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Trenger hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå