Mp3Ghetto Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 8) Jeg har en intel p4 1,4GHz Socket 423, jeg lure på. Hvor mye klare jeg å klokke den?? kjøre helt fin på 1.6 .. vet dere om jeg klare mer ?? har bra men kjøling.. Vannkjøling Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Trykk på forum og lete etter spm først der :wink: der finner du ca. 1001 natt og studere alle mulige varianter av OC på cpu`en din ! Skulle det ikke være en passelig stilling/løsning for deg så kom tilbake ! Lenke til kommentar
gecho Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 8) Jeg har en intel p4 1,4GHz Socket 423, jeg lure på. Hvor mye klare jeg å klokke den?? kjøre helt fin på 1.6 .. vet dere om jeg klare mer ?? har bra men kjøling.. Vannkjøling Det er vel ingen tvil om at du har alle forutsetninger til å svare bedre på spørsmålet selv, - enn hva noen andre kan. Hvor mye klarer du å klokke den? Klarer du mer enn 1.6? Som man roper i skogen får man svar ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå