kongerega Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har søkt litt rundt på internett, men har ikke funnnet noe som kunne hjepe meg. Derfor spør jeg her om det er noen som vet om en bra måte å styre en trådløs mus over wifi? Dette kan godt skje via en pc. Poenget er at jeg ønsker å bruke prosjektoren som skjerm i forbindelse me film, å da står pcen i et annet rom. noen som har et forslag? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Litt usikker på om jeg forstår hva du er ute etter, men har du vurdert en VNC løsning Eksempel: UltraVNC Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er ikke sikker på hva du mener, men dersom du har en laptopp kan du bruke LogMeIn da kan du styre pc'n i det andre rommet. Lenke til kommentar
3nity Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du kan styre datamaskiner ved bruk av en commando som skrives i kjør (windowsknappen+r). Dette må akktiveres på datan du skal styre filmen med , og dette gjør du slik : Kontrollpanel>Nettverks- og Internett-tilkoblinger>Ekstern Skrivebord på menyen til venstre>Eksternt>sett kryss på "tillat brukere å koble til datamaskinen eksternt. Nå er jeg litt usikker på hva kommandoen var, men jeg vil tro at det vil la seg løses på denne måten, ta og google litt rundt etter kommandoen : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå