hifiking Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jeg har testet 3DMark06 med og uten HT. Med HT går CPU scoren opp ca 400p, mens GPU går ned 1500-2000p. Dette gir totalt en score på 25k uten HT og 22k med HT. Rene CPU bencher som wprime tjener godt på HT, mens jeg lurer mest på hvordan spill reagerer. Tenke jeg skulle lage en liten oversikt her over spill og hvordan de reagerer på HT. Så om noen kunne teste feks FC2 og andre spill med standariserte bencher og poste resultatene her så hadde vi fått en god oversikt. Systemene, med og uten OC er også litt interessant. Så langt: Endret 10. januar 2009 av hifiking Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Har testet litt med Windows 7, og med HT får jeg nå nesten like mye poeng i 3DMark06 som uten HT i Vista. Endret 12. januar 2009 av hifiking Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dette var veldig spennende! Håper du tester flere spill! Med HT så stiger iallefall temperaturen av det jeg har skjønt. Så hvis man bruker mest spill der ht ikkje gir noe ytelsesboost, så er det faktisk best å ha den av. Stemmer det at cpu'en blir ganske mye varmere med HT på? Sykt at du får mere poeng uten HT på 3d06?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå