TheCatIsALie Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Finnes det noe som gjør at jeg kan trykke en tastekombinasjon, så kommer det opp et bilde på PCen? En slags standby skjerm? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) XP: http://www.pcworld.com/article/117423/wind...ngle_click.html Vista: http://www.howtogeek.com/howto/windows-vis...-windows-vista/ Evt du kan låse maskinen med snarveien Windowsknapp+L Endret 10. januar 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har nå lagd passord på kontoen min, men det står noe om "kan ikke fullføre.. netware" eller noe sånt.. hvordan kan jeg lage et passord\fikse feilen? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Om du gir oss hele meldingen du får forran deg, så er det lettere å hjelpe, "eller noe sånt" er ikke akkurat mye å jobbe med. Du lager passord for kontoen din fra konto-innstillingene i kontrollpanelet. Endret 10. januar 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Vet det, men kom netware feil da. Skal prøve å få bilde av feilen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Ok, fikk bilde av første feilen, ikke andre (feilen kommer ikke mer, selv med passord :S) Jeg har passord nå. Se vedlegg for første feil. Ble litt langt bilde pga. har dualscreen. Endret 10. januar 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Rar feilmelding, eneste jeg fant rundt det problemet vedrører Microsoft Windows NT Workstation 4.0 Developer Edition og Microsoft Windows NT Server 4.0 Standard Edition. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Men etter den meldinga stod det noe om at jeg måtte oppgradere passordet (noe passport greier) til version 2.x\3.x enls... :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå