wolf91 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hei jeg har et problem, jeg har bestillt er nytt hovedkort https://prisguiden.no/product.php?productId=48453 Har montert alt men maskinen starter ikke. Men er noe merkelig med hovedkortet en kontakt passer ikke, husker ikke hva den heter pin kontakt tror jeg, er bare plass til den største kontakten men ikke den minste. Håper dere forstår forklaringen. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvis du ikke har plugget i P4 kontakten så er det ikke rart at det ikke fungerer. Du ser lett den 4-pins P4 kontakten opp i høyre hjørne på det bildet du linker til. Rett bak den store lilla kontakten. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Den kontakten er koblet i. Jeg mener den kontakten som er litt nedfor. får bare koblet på den lange kontakten men ikke den lille som er i samme kabel Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er ikke noe problem. Du har 24-pins PSU og 20-pins hovedkort. Den 4-pins kontakten skal da bare henge løst. Da må du sjekke at power bryteren er koblet riktig. Evt en kortvarig kortslutning av de to pwr_on pinnene på hovedkortet i tilfelle det er noe feil på bryteren. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Fant ikke noe feil. Prøvde og koble til et annet hovedkort da slår den seg på, skjønner ikke hva som kan være galt, flette nytt hovedkort. Kan skrive litt info. Cpu: Intel Core 2 Duo E6400 HK: ASRock ConRoeXFire-eSATA2 Ram: Geil PC6400 Ultra 1GB. Og: GeIL Black Dragon 2 GB DDR2-667 (2 x 1 GB) CAS4 Gpu: Sapphire Radeon X1950 Pro Psu: Apevia 550W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå