tmbn Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Disse ligger ca. i samme prisklasse akkurat nå. Samsung TV er SLIM. Hvem av disse TV'ene anbefaler dere at jeg kjøper ? Hvilke er det beste TV ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kommer jo ann på øyet som ser da,men jeg vurderte begge og gikk for samsungen uten å angre på det. Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Snekker`n skrev: Kommer jo ann på øyet som ser da,men jeg vurderte begge og gikk for samsungen uten å angre på det. Jeg syntes Samsung skjermen er rå på designet med sin ultratynne skjerm men tror W4500 er hakket bedre på sortnivået men som skrevet det er øyet som ser og man bør se på de begge før et valg. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Med Samsung og Sony kan man egentlig tenkte som følger. Sony ettertrakter et naturlig fargespekter som er så nærme virkeligheten som mulig. Samsung drar fargene sine ganske langt og jobber mot et fargespekter med mer 'smell' i. Hvis du setter W4500 og A856 ved siden av hverandre så kan det virke som om det er mer sving i Samsungen, men dette er lite trolig den følelsen du får i ditt eget hjem. Begge skjermene er gode, men jeg ville nok enbefalt deg å kjøpe Sony skjermen siden den helt klart har det mest dynamiske bilde. Sony's nye 100hz system har også litt mindre av den litt irriterende videoeffekten. W4500 har hatt noen clouding episoder, men har jeg forstått det riktig så er feilen utredet. Sony har i alle tilfeller langt lavere feilmargin på sine skjermer enn Samsung. De siste to årene har det stort sett vært trøbbel med alle modellene til Samsung i større eller mindre grad. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Bava skrev: Med Samsung og Sony kan man egentlig tenkte som følger. Sony ettertrakter et naturlig fargespekter som er så nærme virkeligheten som mulig. Samsung drar fargene sine ganske langt og jobber mot et fargespekter med mer 'smell' i. Hvis du setter W4500 og A856 ved siden av hverandre så kan det virke som om det er mer sving i Samsungen, men dette er lite trolig den følelsen du får i ditt eget hjem. Begge skjermene er gode, men jeg ville nok enbefalt deg å kjøpe Sony skjermen siden den helt klart har det mest dynamiske bilde. Sony's nye 100hz system har også litt mindre av den litt irriterende videoeffekten. W4500 har hatt noen clouding episoder, men har jeg forstått det riktig så er feilen utredet. Sony har i alle tilfeller langt lavere feilmargin på sine skjermer enn Samsung. De siste to årene har det stort sett vært trøbbel med alle modellene til Samsung i større eller mindre grad. Jo det er nettop den følelsen du får i ditt hjem,samsungen har utrolig bra farver, i tillegg har den utrolig mange justeringsmuligheter,slik at du kan få fargene akkurat slik du vil ha dem, tester sier jo at samsung har et veldig bra og naturlig fargeoppsett , i tillegg berømmes den for å ha et sortnivå fullt på høyde med plasmaskjermer, noe jeg kan bekrefte siden jeg har både 8 serien + plasmaskjerm fra panasonic. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kjøp Samsung'en! Likt bilde, vil si bedre sort nivå og sprekere farger, og et design man tisser på seg av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå