Anon25 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har installert internet explorer 8 (beta), og er ikke helt fornøyd med denne betaversjonen. Hvordan går jeg da tilbake til Explorer 7? (Kan bare lastes ned til xp, skal være ferdig installert på Vista) Jeg har vista. Har helst ikke lyst til å bruke gjennomresttingskontrollen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har ikke IE8 (ikke beta) kommet ut? Og hva var problemet med betaen? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) IE8 er fremdeles i beta som vist på Microsofts egne nettsider. Du skal kunne gå rett tilbake til IE7 ved å avinstallere IE8 fra "Legg til & Fjern Programvare"-seksjonen av kontrollpanelet. Men som det kanskje vil bli nevnt før eller siden, hvorfor bruke IE i det hele tatt? Firefox eller Opera gjør en bedre jobb. Endret 10. januar 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Zw33t Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vista-maskiner med ferdig innstallert IE vil vanligvis ikke få IE opp på legg til eller... Problemet (værtfall her) er at IE8 går så utrolig tregt, henger seg opp hele tiden og slikt.. Jeg lastet ned firefox med en gang, og har vell brukt det i et par måneder nå, det er heller anbefalt å laste ned den enn å få tilbake IE7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå