Zethyr Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Okei, jeg er litt newbie haer men PCPRO skrev i en artikkel om Delphi7Pro Mot alle odds, får en nesten si, klarte Borland å overbevise utviklere om at Delphi var kraftigere enn Visual Basic og mer brukervennlig enn C++. Skal det ikke være motsatt? C++ kraftig og VisualBasic enkelt? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 nei tror nok det som er der er helt korrekt at DELHPI er mer brukervennelig enn C++ er det jo ingen tvil om. at DELPHI er kraftigere enn visualbasic vet jeg ikke, men tviler ikke et sekund da visual basic går for å ikke være særlig kraftig. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Hadde vært en større bragd å lage noe som er enklere enn Visual Basic og kraftigere enn C++ Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Det er bare sånn det er. Skal du ha store muligheter innenfor et språk, kan du ikke ha det enkelt. Du kan heller ha et lett språk som blir avansert. PHP er jo ganske lett, men når man kommer til mer avanserte emner, må man over på C/C++, og det er bare slik det må bli. Noen språk har sine sterke sider osv... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det er bare sånn det er. Skal du ha store muligheter innenfor et språk, kan du ikke ha det enkelt. Du kan heller ha et lett språk som blir avansert. PHP er jo ganske lett, men når man kommer til mer avanserte emner, må man over på C/C++, og det er bare slik det må bli. Noen språk har sine sterke sider osv... PHP er jo bare et sripting-språk...det går ikke an å sammenligne det med C++! Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Selvsagt, er enig med deg der. Ble kanskje å dra det lit langt, men det var egentlig bare for å illustrere poenget mitt, om at når et språk blir for enkelt, så blir det vanskeligere å gjøre avanserte ting med språket Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Selvsagt, er enig med deg der. Ble kanskje å dra det lit langt, men det var egentlig bare for å illustrere poenget mitt, om at når et språk blir for enkelt, så blir det vanskeligere å gjøre avanserte ting med språket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå