odri1 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er på jakt etter noen gode hodetelefoner til ca 1000,- Har allerede Porta pro så ingen vits å nevne de. Skal i all hovedsak brukes til Ipod classic og nano Er åpen for det meste, men er ganske kresen på god lyd så kom med forslag Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Grado / Alessandro Føler Ipod missbruker potensialet til disse supre hodetelefonene. Lenke til kommentar
odri1 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 hadde vært fint med noen litt mere konkrete modeller Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Måtte le når du sa at du var kresen på god lyd også bruker du Ipod :!: Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Måtte le når du sa at du var kresen på god lyd også bruker du Ipod :!: Jeg har sikkert ikke peiling, men har ikke iPod's god lyd? Hva er det som har god lyd av bærbare, små musikkspillere da? Lenke til kommentar
odri1 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Måtte le når du sa at du var kresen på god lyd også bruker du Ipod :!: men nå vet ikke du hva jeg har av andre lydkilder og av andre hodetelefoner. Ipodene blir for det meste brukt til trening Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du har bedre alterntiver til trening enn Ipod som Sansa Clip også Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Måtte le når du sa at du var kresen på god lyd også bruker du Ipod :!: men nå vet ikke du hva jeg har av andre lydkilder og av andre hodetelefoner. Ipodene blir for det meste brukt til trening Da har jeg brukt Kosset du har da... Hvis ikke propper blir kjøpt. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Måtte le når du sa at du var kresen på god lyd også bruker du Ipod :!: Jeg har sikkert ikke peiling, men har ikke iPod's god lyd? Hva er det som har god lyd av bærbare, små musikkspillere da? Ikke Ipod ihvertfall. Hørte på 2.gen shuffle en gang(med bedre ørepropper enn de som følger med(akg)) og den var FÆL. Sansa clïp og Fuze derimot, fantastisk lyd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Måtte le når du sa at du var kresen på god lyd også bruker du Ipod :!: men nå vet ikke du hva jeg har av andre lydkilder og av andre hodetelefoner. Ipodene blir for det meste brukt til trening Kva andre lydkilder har du som settet skal brukast til? Skal du bruke settet til trening? I så fall kva slags trening? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå