Hellemyr Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skal ha et nytt AMD2 hovedkort til en pc. Det skal støtte en AMD Athlon X2 3,1 ghz prosessor. Et GeForce 9400 GT kort 2 gig PC3200 DDR-DIMM rammbrikker. Formfaktor er jeg ikke sikker på, men det skal være i et stort kabinett, så tror det blit ATX. Prisen skal være så lav som mulig, og kortet skal ikke brukes til noe klokking. Noen som kan hjelpe meg med å finne en passendes kort, helst fra Komplett. Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Kan anbefale Gigabyte GA-MA770-DS3 Brukte dette hvoedkortet til en oppgradering for en kammerat, fungerte som bare det og det har støtte for AM3 prossesorer ellers ville jeg også ha anbefalt det å kjøpe Hovedkort på Demovare hvis du allerede har sata kabler etc, blir ofte bare sent kortet og ingen ting annen, manualer og drivere kan lett lastes ned fra nettet. så her er det mye penger å spare Endret 12. januar 2009 av super_1990 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå