toretang5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Den siste uke har en av mine flashdiscer (stick) begynt å leve sitt eget liv. Det vil at maskinen "starter den opp" flere ganger av seg selv når jeg er pålogget. Tidligere var det slik at når jeg plugget den inn i USB porten, eller når jeg startet opp maskinen, så registrerte maskinen at det var en USB enhet tilstede, og startet den opp med forespørsel om hva jeg ville gjøre. Når skjer dette av seg selv flere ganger i løpet av økten. Hva kan dette skyldes? Noen som forsøker å få tilgang til den? Er normalt bra beskyttet, og har fjernet de virus jeg har funnet tidligere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du tenker på at pc'en låser seg litt eller henger fordi harddisken går ut ifra "dvalemodus"? Vil tro at det bare er windows som vil "poke" den litt for å se om den er våken og fungerer. Er sikkert et options et eller annet sted der en kan forhindre at dette skjer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå