FaintedGhost Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hvor på dette store internett kan jeg finne ett sted hvor jeg kan tegne min egen logo?? nokia 8310. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Du kan ta en hvilken som helst av våre logoer som utgangspunkt, og redigere disse akkurat hvordan du vil. Du finner logoer, og alle de andre SMS-tjenestene våre, inne på http://www.amobil.no/?article=17&visual=9&id= eller ved å klikke på knappen kalt 'Underholdning' i den øverste knapperaden. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 www.start.no er også et sted, ei krone koster det. Lenke til kommentar
KjOtT Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Så du hadde Nokia. Har du prøvd PC suite som er laget for nokia telefoner? Isåfall kan du bruke det programmet til å lage, for derretter og sende over ir (er da det på 8310?)... Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Du kan ta en hvilken som helst av våre logoer som utgangspunkt, og redigere disse akkurat hvordan du vil. Du finner logoer, og alle de andre SMS-tjenestene våre, inne på http://www.amobil.no/?article=17&visual=9&id= eller ved å klikke på knappen kalt 'Underholdning' i den øverste knapperaden. får bare ett søtt lite kryss når jeg trykker rediger på dine logoer.. hva må jeg oppgradere? Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Så du hadde Nokia. Har du prøvd PC suite som er laget for nokia telefoner? Isåfall kan du bruke det programmet til å lage, for derretter og sende over ir (er da det på 8310?)... hva trenger jeg av utstyr til pc`n min da? en ir kabel eller no?? ja det er ir på 8310 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå