PanzerLoco Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hei Sitter å lurer på å gå til innkjøp av en Acer 5930g, men SKAL ha Windows XP på den. Acer har ingen offisielle drivere som støtter XP på sida si, men eg har klart å funne nokon ved å google litt. Det eg lurer på er om det er nokon her på forumet som faktisk HAR installert Windows XP på sin 5930g og kan bekrefte med at ALT fungerer som det skal? Et enkelt JA eller NEI er det eg er ute etter. Eg veit at folk har installert XP på sin 5930g, men veit ikkje om alt virker som det skal. Vil forsikre meg før eg pungar ut 7500 Kr. Har spurt om det samme 3 ganger i tråden om nettopp Acer 5930g uten at noken klarer å komme med et klart svar. PS: Er ikkje intressert i argument for Windows Vista Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja det funker uten kluss med drivere. Søskenbarnet mitt har en acer aspire 5930g som jeg selv har satt opp til xp. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Ja det funker uten kluss med drivere. Søskenbarnet mitt har en acer aspire 5930g som jeg selv har satt opp til xp. Takker, var alt eg var ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå