kalli Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvis denne er postet feil er det bare å flytte den... Når jeg ser på YouTube videoer i HD lagger de... Noen som vet hvorfor? Er ingen av de jeg kjenner som det også lagger for :S Noen jeg kan gjøre for å få det til å gå smooth? Lenke til kommentar
Pinkish Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Den eneste årsaken jeg kan komme på er at du muligens har dårlig internett forbindelse. Hender videoer lagger for meg også og da skyldes det forbindelsen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er fordi den loading streken ikke har kommet langt nok, så din video går helt til slutten av der den har kommet, så stopper den. Så loader den videre og videoen spilles videre. Du kan jo sette video på pausen med engang den starter og la den loading streken gå helt til slutten av videoen? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 hehe, har jo selvfølgelig ventet til videoen er helt ferdig loadet da men det lagger ikke elns når jeg spiller av vanlige videoer eller HQ videor, men når jeg ser på HD videoer på YouTube så lagger de.... Hva kan det komme av? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Flash? Jeg sliter av og til med at FX og Opera men IKKE IE når det gjelder Flash10. Videoene stopper ca etter 5 sek klikker på en valgt plass og fortsetter i 3 sek. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Har jo den nyeste adobe flash player'n da... (adobe falplayer 10) men det lagger fortsatt... og i IE får jeg ikke en gang spørsmål om å se i HD... :S Hvorfor er det sånn på min PC? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Fortsatt ingen som har samme problemet, eller vet en løsning på det? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Rar verden vi lever i... Du får bare leve med det... Postitive er at jeg opplever det samme på Ubuntuen på bærbaren min. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det lagger her også, den rekker å loade filmen ja. Kjører 20mbit så det skulle bare mangle. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Hmm... Da er det hvertfall ikke bare jeg som plages med det da menmen... får vel leve med det da, hvis ingen har no løsning...! Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Dra den dingsen som flytter seg når videoen spilles (hva kalles det?) helt til starten igjen, da den allerede har spilt litt når du trykker HD-knappen. Den må altså spilles helt fra starten av for å unngå lagg. Endret 17. april 2009 av KolonP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå