torry Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg får koblet tv til pc, riktignok uten farger, MEN når jeg ser filmer med WinAmp kommer ikke filmen frem på tv'n, der er svart der filmen skulle ha vært! Noen som har tips? Lenke til kommentar
torry Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hei, jeg trnger litt hjelp til å få farger på TV'en når jeg kjører signal fra PC'en: - Jeg har S-VHS kabel med SCART-adapter, signalet når TV. - Jeg har prøvd PAL-B og PAL-G, men kun s/h fremdeles. - Jeg har også prøvd å huke av for Composite på monitor fånyttes Takker for svar! Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Alså, det er mye mulig at det er TV'en som ikke takler det. Mange gamle TV(før 1990) takler det ikke...Å igjen mange nye TVer takler det heller ikke. min først TV (kjøpte den i fjor ny) takler det heller ikke. Så det er litt hipp som happ. Når du har prøvd så mye så tror jeg det er TV'en... men prøv først med TV tool Lenke til kommentar
Mapzta Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg fikk tv-kabel idag..har kuka med det i noen timer nå, så fikk jeg tips om tv-tool. Jeg lasta det ned, installerte det(duh), gikk på innstillninger og valgte comp. istedenfor Y/C og VIPS! FARGER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå