Error Lars Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 På prislistene våre sto det ca 1100kr i TS hvis man mistet en Goretex jakke/bukse Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tilbake til topic så har jeg faktisk en stk utvasket M98-jakke hjemme på gutterommet om du er interessert. Jeg har ikke lyst til å selge den, og for alt jeg vet er det ulovlig, så prisen kan bli noe stiv. Men det er bare til å sende en PM med bud! Lenke til kommentar
40mm Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tilbake til topic så har jeg faktisk en stk utvasket M98-jakke hjemme på gutterommet om du er interessert. Jeg har ikke lyst til å selge den, og for alt jeg vet er det ulovlig, så prisen kan bli noe stiv. Men det er bare til å sende en PM med bud! Fult lovlig å selge. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er lov å selge ja. Men man skal ikke bruke jakken med noen slags merker. (Verken distingsjoner, avdelingsmerke, flagg etc.) Det selges jo bla. kamo-klær/uniformer på alle jakt-messer jeg har vært på. Lenke til kommentar
undseth Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Er det ingen som er i forsvaret her, som kan skaffe til meg? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i Bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Er det ingen som er i forsvaret her, som kan skaffe til meg? you got pwned by the herrbrun police :!: du burde serr søke offiserstraining, du irriterer meg allerede. haha nei du veit jeg tuller herrbrun, jeg digger deg Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Er det ingen som er i forsvaret her, som kan skaffe til meg? you got pwned by the herrbrun police :!: du burde serr søke offiserstraining, du irriterer meg allerede. Reglene er der av en grunn. Det er ikke slik at man kan bryte en regel, fordi den ikke er så alvorlig. Om alle tenker slik blir det et rotete forum. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Sånn kan det gå når forumet ikke har implementert alkometer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå