bosannes Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 http://members.msn.com/notsupported.msnw Sånn skjer det med Opera når jeg prøver å laste enkelte områder på MSN Jeg er sikker på at Opera hadde klart det Detta skulle ikke vært lov :x Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har du prøvd å sette Opera til å identifisere seg som IE? (Ctrl+Alt+I eller trykk F12 for deretter å velge IE). Eller prøvd nyeste Opera, den har kanskje en smart måte å komme rundt den idiotiske sperringa MS setter opp overalt? PS: Jeg bruker ikke selv msn, så ta det gjerne med ei klype salt. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har du prøvd å sette Opera til å identifisere seg som IE? (Ctrl+Alt+I eller trykk F12 for deretter å velge IE). Eller prøvd nyeste Opera, den har kanskje en smart måte å komme rundt den idiotiske sperringa MS setter opp overalt? PS: Jeg bruker ikke selv msn, så ta det gjerne med ei klype salt. Off topic - Amino - Tøff Avatar - Wings of Fury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå