Bebeluv Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 De fleste som har svart har sagt at det er dårlig. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Need for speed = dårlig. Etter min mening. Uansett hvem av de du ser etter. Takler ikke bilspill som er laga for 14åringer. Det at man kan kjøre i 1023040km i timen for så og sladde med full kontroll igjennom en sving med full sving radius uten problemer blir bare for dumt. Har du for høy fart i en sving, så er det bare og bruke autovernet, uten om og tape noe særlig fart av den grunn. Urealistiske bilspill er noe av det dummeste jeg veit om. Skjønner liksom ikke morroa Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Derfor det både finnes arcade og simulator. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Derfor det både finnes arcade og simulator. ja, og takk Gud (spillutviklere) for det! Lenke til kommentar
babydoll92 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg syntes virkelig att dette spillet var dårlig ! veldig bra grafikk! men eller Bad Hvilker deler av spillet er dårlig, untatt grafikken, som du sier er veldig bra? jeg har ikke spilt så lenge så har ikke opplevd så mye men jeg syntes det var så dårlig start å sånn ! men klart det ! kansje den blir bedre når jeg får satt meg ordentlig inn i det men hittils er den veldig dårlig også lagger den heletiden ! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg syntes virkelig att dette spillet var dårlig ! veldig bra grafikk! men eller Bad Hvilker deler av spillet er dårlig, untatt grafikken, som du sier er veldig bra? jeg har ikke spilt så lenge så har ikke opplevd så mye men jeg syntes det var så dårlig start å sånn ! men klart det ! kansje den blir bedre når jeg får satt meg ordentlig inn i det men hittils er den veldig dårlig også lagger den heletiden ! Ok, takk for svar... Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Liker du fart og spenning er jo såklart Burnout Paradise det beste å velge. NFSU var veldig dårlig spør du meg, grafikken var definitivt ingenting å skryte av, og som andre sier lagger det veldig. Men som andre sier nytter det ikke å si at det er bra eller dårlig, du kommer jo til å kjøpe det uansett? Da var jo denne tråden igrunnen meningsløs etter som du kunne søkt på annmeldelser av spillet. Endret 18. januar 2009 av Tor92 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Liker du fart og spenning er jo såklart Burnout Paradise det beste å velge. NFSU var veldig dårlig spør du meg, grafikken var definitivt ingenting å skryte av, og som andre sier lagger det veldig. Men som andre sier nytter det ikke å si at det er bra eller dårlig, du kommer jo til å kjøpe det uansett? Da var jo denne tråden igrunnen meningsløs etter som du kunne søkt på annmeldelser av spillet. Har tenkt meg litt og tror ikke jeg kommer til å kjøpe spillet, tror jeg går for Burnout Paradise, tror jeg venter med NFSUC til det koster rundt 249...Altså, lenge til... Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Godt valg! OT: Til å være 11 år, burde ikke du vært i sengs? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Godt valg! OT: Til å være 11 år, burde ikke du vært i sengs? Haha..Nei, har fri i dag Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 det værste er jo spillan som kom etter underground 2, da går det ikke an å bruk logitech G25^^.. spillan e jo fullpakka av ESP å autosteering så jo mere fart du får. jo mere må du ratte for å legg litt over. dritspill hele gjengen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå