H.M.Kongen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg syns NFSUC er bra jeg..Har spilt stort sett alt NFS har kommet med og vært fornøyd med det. Det er ikke no spesielt nytt med NFSUC men spillet er ålreit men det kan lagge litt har jeg lagt merke til. 7/10 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg syns NFSUC er bra jeg..Har spilt stort sett alt NFS har kommet med og vært fornøyd med det.Det er ikke no spesielt nytt med NFSUC men spillet er ålreit men det kan lagge litt har jeg lagt merke til. 7/10 Det er akkurat det jeg mener...Selv det er ikke stort nytt, men spillet er O.K. BTW, har du det på PS3? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Bruk heller penga på Burnout Paradise (som nevnt) eller kanskje Racedriver Grid. De siste NFS er maks middelmådige og ikke mer i forhold til de andre bilspillene på markedet. Og når du er 11 år se tror jeg det egentlig ikke spiller noen stor rolle om hvor bra spillet er. De fleste blir underholdt uansett. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Bruk heller penga på Burnout Paradise (som nevnt) eller kanskje Racedriver Grid. De siste NFS er maks middelmådige og ikke mer i forhold til de andre bilspillene på markedet. Og når du er 11 år se tror jeg det egentlig ikke spiller noen stor rolle om hvor bra spillet er. De fleste blir underholdt uansett. Jeg prøvde demoen RD Grid og syntes det ikke var noe særlig bra... Men BP skal jeg ha UANSETT, men det er NFSUC jeg lurer på NÅ! BTW, bare poster litt gameplay her: Se filmen hos Youtube Endret 11. januar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Syns spillet ser helt likt ut, bortsett fra litt bedre grafikk, som NFS Underground fra 2001. Men kanskje bare meg? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Syns spillet ser helt likt ut, bortsett fra litt bedre grafikk, som NFS Underground fra 2001. Men kanskje bare meg? Akkurat DER ser det ut som NFSUG, men det er bare akkurat der.... Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg syns NFSUC er bra jeg..Har spilt stort sett alt NFS har kommet med og vært fornøyd med det.Det er ikke no spesielt nytt med NFSUC men spillet er ålreit men det kan lagge litt har jeg lagt merke til. 7/10 Det er akkurat det jeg mener...Selv det er ikke stort nytt, men spillet er O.K. BTW, har du det på PS3? PS3 ja.. jeg syns det er verdt pengene det koster men som mange andre sier også så er jo BP et godt spill men nå er jo NFS noe for seg selv.Jeg har alltid likt NFS og kommer nok garantert til og kjøpe neste og neste der igjen og.. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg syns NFSUC er bra jeg..Har spilt stort sett alt NFS har kommet med og vært fornøyd med det.Det er ikke no spesielt nytt med NFSUC men spillet er ålreit men det kan lagge litt har jeg lagt merke til. 7/10 Det er akkurat det jeg mener...Selv det er ikke stort nytt, men spillet er O.K. BTW, har du det på PS3? PS3 ja.. jeg syns det er verdt pengene det koster men som mange andre sier også så er jo BP et godt spill men nå er jo NFS noe for seg selv.Jeg har alltid likt NFS og kommer nok garantert til og kjøpe neste og neste der igjen og.. Jeg også kommer til å kjøpe alle, har alt fra High Stakes og oppover! Lenke til kommentar
FunkyHunk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har spilt alle spillene i NFS serien siden de kom ut, (dvs NFS1, 1 SE, II, II SE, osv osv) og nfs undercover er bare en billig rippoff av de tidligere underground spilla. Spillet er stortsett det samme, minus dragginga, driftinga og de "feite" videoene. Siden underground kom ut har det gått nedover. Serien har bare sugd siden Porsche unleashed, som de aldri kommer til å toppe. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg ønsket meg et gate racing bilspill slik som NFS og lurte også på om jeg skulle kjøpe undercover. For min del endte det med at jeg kjøpte Midnight Club: Los Angeles, og det har mye av det samme som NFS men er mye, mye bedre! Selv om det ikke har fått "superbrae" annmeldelser anbefaler jeg deg et kjøp hvis det er tuning og pimping av bilder du er ute etter. For isåfall anbefaler jeg deg det fremfor NFSU, og hvis du ikke er så interessert i pimping av biler o.l, gå for Burnout Paradise! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg ønsket meg et gate racing bilspill slik som NFS og lurte også på om jeg skulle kjøpe undercover. For min del endte det med at jeg kjøpte Midnight Club: Los Angeles, og det har mye av det samme som NFS men er mye, mye bedre! Selv om det ikke har fått "superbrae" annmeldelser anbefaler jeg deg et kjøp hvis det er tuning og pimping av bilder du er ute etter. For isåfall anbefaler jeg deg det fremfor NFSU, og hvis du ikke er så interessert i pimping av biler o.l, gå for Burnout Paradise! Jeg er "avhengig" av NFS-serien og det jeg syntes var det mest direkte dårlige var nok ProStreet. Men ja, jeg skal BP, men det skal jeg jo han UANSETT! BTW, skal vi ikke liksom snakke om NFSUC? Kan dere gi meg flere sammendrag (kom ikke på et bedre ord ) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jeg ønsket meg et gate racing bilspill slik som NFS og lurte også på om jeg skulle kjøpe undercover. For min del endte det med at jeg kjøpte Midnight Club: Los Angeles, og det har mye av det samme som NFS men er mye, mye bedre! Selv om det ikke har fått "superbrae" annmeldelser anbefaler jeg deg et kjøp hvis det er tuning og pimping av bilder du er ute etter. For isåfall anbefaler jeg deg det fremfor NFSU, og hvis du ikke er så interessert i pimping av biler o.l, gå for Burnout Paradise! Jeg er "avhengig" av NFS-serien og det jeg syntes var det mest direkte dårlige var nok ProStreet. Men ja, jeg skal BP, men det skal jeg jo han UANSETT! BTW, skal vi ikke liksom snakke om NFSUC? Kan dere gi meg flere sammendrag (kom ikke på et bedre ord ) I min post prøvde jeg å si at jeg heller ville valgt MC:LA fremfor NFS:U. For meg virker det som du kun vil høre en positiv post om spillet, og derfor ikke tar andre forslag imot. Hvis det står mellom NFS:U og MC:L.A, gå for sistnevnte: Pimping av interiør,biler, flott onlinedel, levende by! Alt en ønsker seg i et bilspill! Du virker for avhengig av NFS til å kunne se etter andre alternativer, men uansett i din alder (no offense), så tenker man ikke like mye på spillets kvalitet når man spiller. Som 11 åring syntes jeg alle spillene var kule, og det er spill jeg aldri ville kjøpt i dag pga. dårlig kvalitet. Det jeg mener er at i den alderen, skal det mer til for å se de store forskjellene og for å se hvordan et spill er "dårligere" enn et annet. Vil du ha NFS:U, så kjøp det, og kos deg med det. Men jeg regner med at du startet denne tråden fordi du var usikker, og da tenker jeg slikt at da har vel ikke du noe imot råd angående andre spill? Uansett, du bestemmer. Vi kan si hvilket du bør kjøpe, men det er du som skal kjøpe det og kose deg med det. Endret 12. januar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg ønsket meg et gate racing bilspill slik som NFS og lurte også på om jeg skulle kjøpe undercover. For min del endte det med at jeg kjøpte Midnight Club: Los Angeles, og det har mye av det samme som NFS men er mye, mye bedre! Selv om det ikke har fått "superbrae" annmeldelser anbefaler jeg deg et kjøp hvis det er tuning og pimping av bilder du er ute etter. For isåfall anbefaler jeg deg det fremfor NFSU, og hvis du ikke er så interessert i pimping av biler o.l, gå for Burnout Paradise! Jeg er "avhengig" av NFS-serien og det jeg syntes var det mest direkte dårlige var nok ProStreet. Men ja, jeg skal BP, men det skal jeg jo han UANSETT! BTW, skal vi ikke liksom snakke om NFSUC? Kan dere gi meg flere sammendrag (kom ikke på et bedre ord ) I min post prøvde jeg å si at jeg heller ville valgt MC:LA fremfor NFS:U. For meg virker det som du kun vil høre en positiv post om spillet, og derfor ikke tar andre forslag imot. Hvis det står mellom NFS:U og MC:L.A, gå for sistnevnte: Pimping av interiør,biler, flott onlinedel, levende by! Alt en ønsker seg i et bilspill! Du virker for avhengig av NFS til å kunne se etter andre alternativer, men uansett i din alder (no offense), så tenker man ikke like mye på spillets kvalitet når man spiller. Som 11 åring syntes jeg alle spillene var kule, og det er spill jeg aldri ville kjøpt i dag pga. dårlig kvalitet. Det jeg mener er at i den alderen, skal det mer til for å se de store forskjellene og for å se hvordan et spill er "dårligere" enn et annet. Vil du ha NFS:U, så kjøp det, og kos deg med det. Men jeg regner med at du startet denne tråden fordi du var usikker, og da tenker jeg slikt at da har vel ikke du noe imot råd angående andre spill? Uansett, du bestemmer. Vi kan si hvilket du bør kjøpe, men det er du som skal kjøpe det og kose deg med det. Seff, vil ikke alle høre bra ting om et spill de har sett fram til i 5-6 måneder. (Det var ikke et spørsmål) Jeg vil bare vite hva som er bra og hva som er dårlig med spillet, sånn jeg ikke blir skuffet. BTW, jeg elsker Burnout -og MC-serien, men det er bare det at det er NFS jeg har spillt mest! Peace Out! Håper jeg har fått flere poster til imorgen... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Altså, uansett hva vi sier kommer du til å kjøpe det. Så kjøp det, drit langt faen i hva vi sier. Spillet er superbra, beste grafikken jeg har sett på spill til nå. Slår Burnout Paradise, Grid og MC:LA. Gameplayet er mye bedre i NFS:Undercover, super AI, beste spillet jeg har spilt. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Altså, uansett hva vi sier kommer du til å kjøpe det. Så kjøp det, drit langt faen i hva vi sier. Spillet er superbra, beste grafikken jeg har sett på spill til nå. Slår Burnout Paradise, Grid og MC:LA. Gameplayet er mye bedre i NFS:Undercover, super AI, beste spillet jeg har spilt. Sarkasme??? Uansett, ja faktisk -- jeg skal kjøpe spillet uansett, men hvis det er dårlig, skal jeg selge det til syskenbarnet som fikk PS3 til jul... Lenke til kommentar
babydoll92 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg syntes virkelig att dette spillet var dårlig ! veldig bra grafikk! men eller Bad Lenke til kommentar
HCG Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg syntes virkelig att dette spillet var dårlig ! veldig bra grafikk! men eller Bad Hvilker deler av spillet er dårlig, untatt grafikken, som du sier er veldig bra? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 HCG97: NFS-serien har blitt rævkjørt så hardt de siste årene at den ikke har sjanse til å nå gamle takter før, enten en ny utvikler kommer inn i bildet eller serien får en lang og velfortjent pause mens de prøver å reoppfinne den. Derfor anbefaler jeg heller omtrent samtlige andre bilspill på markedet til deg, som jeg er sikker på du vil få stor glede av. Paisley anbefalte Midnight Club LA, som er et mye bedre spill en NFSUC. Men siden du nekter å høre på sunn fornuft, bare vil høre fine ting om spillet som du har lyst på og kommer til å handle NFSUC uansett hva hva vi sier, foreslår jeg at du legger inn en bestilling/bruker lommepengene dine på spillet etter skolen i morgen og får en moderator til å stenge denne tråden. Men det er bare min mening. Du får kose deg med spillet =) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Grafikken er OK, ikke superbra. Hva er det som kan være dårlig når kun grafikken er ok? Joda, med litt hokuspokus blir det gameplayet. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 HCG97: NFS-serien har blitt rævkjørt så hardt de siste årene at den ikke har sjanse til å nå gamle takter før, enten en ny utvikler kommer inn i bildet eller serien får en lang og velfortjent pause mens de prøver å reoppfinne den. Derfor anbefaler jeg heller omtrent samtlige andre bilspill på markedet til deg, som jeg er sikker på du vil få stor glede av. Paisley anbefalte Midnight Club LA, som er et mye bedre spill en NFSUC. Men siden du nekter å høre på sunn fornuft, bare vil høre fine ting om spillet som du har lyst på og kommer til å handle NFSUC uansett hva hva vi sier, foreslår jeg at du legger inn en bestilling/bruker lommepengene dine på spillet etter skolen i morgen og får en moderator til å stenge denne tråden. Men det er bare min mening. Du får kose deg med spillet =) Som sagt, du sier at jeg bare vil høre bra ting om spillet. Vel, det er IKKE sant! Altså jeg vil bare hva som er bra og dårlig med spillet, sånn jeg ikke blir skuffet og forresten hvis spillet "har blitt rævkjørt", skal jeg kvitte meg med det og heller svindle noen med spillet og selge det og kjøpe MCLA og BP! Håper du ikke synest jeg er teit eller noe sånt, fordi tittelen på emnet er jo; NFSUC - Dårlig eller bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå