Gå til innhold

NFS UnderCover - Dårlig eller bra?

HCG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har pro street. ville jeg ha kjøpt det i steden. jeg la undercover på hylla etter 10 min. Det er ikke noe nytt. Bare det samme gamle. Pluss at det lagger noe helt jevelig. Skjønner ikke hvordan sony kan gokjene et spill som lagger så jevelig.

Jeg har altid likt need for speed, men råder deg til å styre unna undercover.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har pro street. ville jeg ha kjøpt det i steden. jeg la undercover på hylla etter 10 min. Det er ikke noe nytt. Bare det samme gamle. Pluss at det lagger noe helt jevelig. Skjønner ikke hvordan sony kan gokjene et spill som lagger så jevelig.

Jeg har altid likt need for speed, men råder deg til å styre unna undercover.

Jeg er bare desperat etter action!

Lenke til kommentar

Kjøp heller Burnout Paradise, selv demoen var masse morro før demoserverne ble lagt ned (ja, det var online). Lover deg, Burnout Paradise er ca en million ganger bedre enn Most Wanted, og siden release har det kommet masse nytt, og ut på året kommer det enda mere, nærmere bestemt 16 biler og en diger tropisk øy å boltre seg på. Det som alt er ute er helt gratis, men det som kommer må man betale for.

Lenke til kommentar
Kjøp heller Burnout Paradise, selv demoen var masse morro før demoserverne ble lagt ned (ja, det var online). Lover deg, Burnout Paradise er ca en million ganger bedre enn Most Wanted, og siden release har det kommet masse nytt, og ut på året kommer det enda mere, nærmere bestemt 16 biler og en diger tropisk øy å boltre seg på. Det som alt er ute er helt gratis, men det som kommer må man betale for.

Jeg ønsker meg Burnout Paradise og NFSUC, men jeg VET at BP er bra pga. jeg prøvde det ved release på Expert. Og så har jeg prøvd demoen også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...