HCG Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jeg ønsker meg NFS UnderCover, men mange nettsider sier ,og mange forumbrukere sier , så nå trenger jeg noen skikkelige gamere...Er dette et bra kjøp? EDIT: Mange av dere som sier at spillet er dårlig (som det sikkert er), kan glede seg over noe spess; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1061339 Endret 14. januar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 hvis du likte/r Moust Wanted så Ja siden det er mye av det samme i Undercover. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 hvis du likte/r Moust Wanted så Ja siden det er mye av det samme i Undercover. Har merket det på Gameplay-videoene, men det gjør ingenting, det er jo litt forandringer + Most Wanted er genialt. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Da burde du kjøpe Undercover. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Personlig holder jeg meg langt unna Need for Speed. Men likte du Most Wanted, så kommer du til å like Undercover også. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvis du ikke har pro street. ville jeg ha kjøpt det i steden. jeg la undercover på hylla etter 10 min. Det er ikke noe nytt. Bare det samme gamle. Pluss at det lagger noe helt jevelig. Skjønner ikke hvordan sony kan gokjene et spill som lagger så jevelig. Jeg har altid likt need for speed, men råder deg til å styre unna undercover. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Hvis du ikke har pro street. ville jeg ha kjøpt det i steden. jeg la undercover på hylla etter 10 min. Det er ikke noe nytt. Bare det samme gamle. Pluss at det lagger noe helt jevelig. Skjønner ikke hvordan sony kan gokjene et spill som lagger så jevelig. Jeg har altid likt need for speed, men råder deg til å styre unna undercover. Jeg er bare desperat etter action! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Da hadde jeg kjøpt noe annet. Jeg syns i allefall det ikke var verdt pengene. Det er det dårligste ps3 spillet jeg har. Har ca 30 tror jeg Endret 11. januar 2009 av viuldriftking Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=LFtsMpq5Mtk...feature=related se hvordan det lagger Endret 11. januar 2009 av viuldriftking Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 No sto det no på den videoen at det lagger når han bruker fraps til å filme. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Så det nå. Men se på denne: http://www.youtube.com/watch?v=GrIv8KVfG8E...feature=related Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Så det nå. Men se på denne: http://www.youtube.com/watch?v=GrIv8KVfG8E...feature=related Håper du vet at det var PC Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er sånn på min ps3 også. Jeg personlig ville ikke kjøpt det selv, vis jeg hadde prøvd det først. Det er i allefall mitt råd. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Det er sånn på min ps3 også. Jeg personlig ville ikke kjøpt det selv, vis jeg hadde prøvd det først. Det er i allefall mitt råd. Hvis du skulle ha solgt det til meg...hvor mye? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kjøp heller Burnout Paradise, selv demoen var masse morro før demoserverne ble lagt ned (ja, det var online). Lover deg, Burnout Paradise er ca en million ganger bedre enn Most Wanted, og siden release har det kommet masse nytt, og ut på året kommer det enda mere, nærmere bestemt 16 biler og en diger tropisk øy å boltre seg på. Det som alt er ute er helt gratis, men det som kommer må man betale for. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Kjøp heller Burnout Paradise, selv demoen var masse morro før demoserverne ble lagt ned (ja, det var online). Lover deg, Burnout Paradise er ca en million ganger bedre enn Most Wanted, og siden release har det kommet masse nytt, og ut på året kommer det enda mere, nærmere bestemt 16 biler og en diger tropisk øy å boltre seg på. Det som alt er ute er helt gratis, men det som kommer må man betale for. Jeg ønsker meg Burnout Paradise og NFSUC, men jeg VET at BP er bra pga. jeg prøvde det ved release på Expert. Og så har jeg prøvd demoen også! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jammen så få deg BP, da! Prøvde selv demoen til NFSU, og jeg ga opp rimelig fort. Mer pisskjedelig kjøring har jeg ikke opplevd på lenge... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Jammen så få deg BP, da! Prøvde selv demoen til NFSU, og jeg ga opp rimelig fort. Mer pisskjedelig kjøring har jeg ikke opplevd på lenge... Det finnes ikke demo til NFSU? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ikke kjøp det! Spillet er det dårligste i serien etter min mening. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Ikke kjøp det! Spillet er det dårligste i serien etter min mening. Hvorfor? Ikke for å være frekk, men det kanskje en 11-åring syntest det er bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå