Oook Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kjøpe oppladdbare batterier eller spake med ledning? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 ?????????????? Er vel et helt straight spørsmål. Kjøp en billig lader på Clas Ohlson eller Biltema etc. Kjøp 2 par med batterier, så kan du lade det ene paret mens du spiller med det andre. Dermed har du alltid klart et nytt par med batterier når de i kontrolleren er tappet. Oppladet batterier (2000 mAh) holder for meg i minst et døgn med spilling, selv med vibrering på (slår du det av varer batteriene enda lengre). Synes selv at kontroller med ledning er noe drit. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg kjøpte play and charge kit på elkjøp til 199 kroner. Funker sikkert fint det. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg hadde helt klart gått for ledning, hvis du sitter nært konsollen vel å merke Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 play and charge kit er veldig grei å bruke:) lang ledning på den også Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Denne generasjonen konsoller er ment for trådløse kontroller. Derfor skal du IKKE ha ledning. Husker selv befrielsen den dagen jeg kjøpte 360 og det ikke var ledning mellom kontroll og konsoll. Herlig. Og billig play'n'charge kit finner du her: Play'n'Charge 50,- og gratis frakt. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 xbox 360 core versjonen hadde ledning på kontrollerne som fulgte med den. Det fine med disse er at de kan også brukes på pc. Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Denne generasjonen konsoller er ment for trådløse kontroller.Derfor skal du IKKE ha ledning. Husker selv befrielsen den dagen jeg kjøpte 360 og det ikke var ledning mellom kontroll og konsoll. Herlig. helt enig, er dette som er pluss med slike konsoller. jeg ble kjempe gla når jeg kunne pakke bort, selge ps2 på qxl og inn med 360 uten ledninger til kontrollen. jeg kjøpte selv med oppladbar pakke ved kjøp av 360, funker glimrende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå