pacific_leon Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hei, Skal til Krakow i februar og vil da kjøpe meg nye gitarer, har hørt at det skal være ganske billig der, men noen av dere som vet om noen nettbutikker fra krakow eller nettsider med informasjon om hvor musikkbutikker i krakow ligger? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 vet ikke om noen nettsider, men jeg vet at en av undergrunnsstasjonene ligger det en gitarbutikk Lenke til kommentar
pacific_leon Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Det var interessant, har du noe mer spesifikk info? er det mange undergrunnsstasjoner? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Det var interessant, har du noe mer spesifikk info? er det mange undergrunnsstasjoner? beklager, men husker ikke hvor jeg var siden jeg var der på klassetur med hvitebusser for over 2 årsiden Endret 10. januar 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
oslo2009 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 vet ikke om noen nettsider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå