k1ngkong Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Hei! Jeg har et problem når jeg starter pcen; Rett før jeg kommer i windows, der man skriver inn passord, blir skjermen helt blå og reeboter av seg selv. Jeg har prøvd alle mulige måter av sikkerthetsmodus, men ingenting fungerer. Får fortsatt blåskjerm. Jeg har også prøvd å formatere pcen, men får opp "finner ikke hardisker". Årsaken til blåskjermen er trolig en mouse tweak jeg la inn for å få 500 HZ på intelli 3.0 musen. Takker for hjelp! Endret 10. januar 2009 av k1ngkong Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Noen som veit? Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei! Regner med at du har prøvd "siste fungerende konfigurasjon". Vises harddisken i BIOS? Hva slags pc er det snakk om, bærbar eller stasjonær? Hva slags OS? Win XP? Dersom harddisk vises i BIOS og du startet opp pc med windows cd for å re-installere systemet starter den da opp normalt med med installasjonprosessen? Vi trenger nok en god del mer informasjon før vi kan hjelpe deg så svar på spørsmålene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå