tori94 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har bestilt Guitar Hero 3 med 2 trådløse gitarer. Jeg har ventet i fem dager nå uten å ha hørt om pakken. Når kommer den som ca? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er den på lager? Jeg har aldri ventet mer enn 3-4 dager (søndag ikke inkludert). Du kan sjekke under ordrestatus. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Cdon sender vel ofte fra et lager i utlandet, så da tar det jo litt lenger tid. Lenke til kommentar
pixl Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg bruker cdon til film, og hvis det står at varene er på lager så har jeg de i fra 3-5 dager. Muligens det har noe mer tid med større pakker. Har kjøpt mange filmer der, de er råbra Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Ikke for å gjøre dette til en svertetråd, men jeg har mye bedre erfaringer med Platekompaniet. Jeg får vanligvis mine pakker i løpet av 24 timer. Cdon bruker jeg sjelden da de bruker mye lenger tid. Endret 12. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg bestilte 6 varer fra CDON forrige søndag. Etter to dager fikk jeg beskjed om at de hadde en av varene på lager og resten skulle de sende så fort de fikk på lager. Den varen fikk jeg da på torsdag. Fredag hadde to av varene endret status til "varene pakkes" og slik forble det frem til i dag. I dag sto det nemlig "kansellert". Hva slags hobbyopplegg er det egentlig CDON driver? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Eg bestilte tre CDar ca 10/12. Etter nokre dagar fekk eg den eine, medan dei andre vart restnotert. Sidan har det skjedd svært lite, for ikkje å seie ingen ting. Skal tru om desse CDane kjem til å vere restnoterte til evig tid? Det må leggjast til at eg ikkje har hatt problem ved tidlegare kjøp. Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fikk nettopp en mail fra CDON hvor det sto at de to varene som tidligere var kansellert nå var sendt. De står enda oppført som kansellert på CDON, men regner med at mailen som ble sendt for 3 minutter siden er mer oppdatert enn ordehistorien på CDON.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå