aman Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Er ny i "gamet" så er åpen for tips og råd Kamera: Nikon d80 Objektiv: Nikkor 50 f.1.4 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg synes det er et interessant bilde, i og med at du har fokusert på diagonalen istedenfor byen i bakgrunnen. Edinburgh er en nydelig by, som også bør egne seg godt til gatefoto. Du har ikke noe slik å vise frem også? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Ah, Eeeedinburrrouh, fin by! Du har fin eksponering og komposisjon her, fin diagonal, flott himmel. Og jeg liker formatet. Skarpheten på forgrunnen er flott. Jeg tror nok jeg ville likt bildet enda bedre om byen i bakgrunnen var like skarp, med slack for disen selvfølgelig. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Meget pent bilde, med en annerledes og spennende komposisjon. Får berget der til å se enormt ut. (Kanskje det er det, ikke vet jeg..) Fine linjer, som allerede er påpekt. Og fine farger. Kunne blit pen veggpryd! Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Synes komposisjonen er meget god og for dette bildet var det riktig dybdeskarphet og skarphet generelt. Det virker som om selve byen ikke var helt horisontal. Kanskje det kunne vært fikset? Det blir bare småpirk da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå