DDDD Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Brukte kortet mitt for å kjøpe et spill til en kompis, for så å slette kortinfoen. MEN! Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 du må ringe microsoft eller sende inn mail du kan finne mailen og nummret på xbox.com hoved siden dems! lykke til Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Så tungvint? Kan like godt ringe banken, hihi. Men men, jajah. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 yea det er ganske mye stress men må man så må man :3 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg byttet like så godt bankkort. LIKE SÅ GODT. Merk mine ord. Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 hvorfor byttet du bank kort? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Skulle har ringt og sagt opp kortet mitt jeg også. Da jeg har planer om å få tak i Gold for halv pris. Men vet neimen ikke om jeg gidder, har hørt at det er litt av en mølle du må igjennom. Syns MS kunne ha gjort dette "litt" enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå