aman Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Har egentlig ikke tatt så mye bilder med SLR-kamera før og har heller ikke brukt photoshop så mye så setter pris på alle tips og råd jeg kan få Kamera: Nikon d80 Objektiv: Nikkor 50 f.1.4 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 I motsetning til det andre bildet så har ikke dette noe interessant blikkfang som skaper en effekt jeg liker, så dette blir et turistbilde for meg. Hadde du gjort noe morsomt som å legge fokus på den flotte byen, og latt personene i forkant være litt diffuse, så kunne det blitt litt mer stilig. Nå er det bare ryggen til to unge menn som skuer ut over en by vi ikke ser helt klart. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Enig med PMormal. Enten lagt fokus på byen eller økt dybdeskarpheten slik at både by og peroner er i fokus. (Men peroner i fokus sett bakfra er normalt ikke så interessent) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå