Gå til innhold

Er det strømforsyningen?

Anbefalte innlegg

Har du en treg CPU vifte kan det vere problemet. En kompis hadde sammeproblemet som deg å da hjalp det å sette inn en raskere vifte på den vifteporten der CPU viften skal kobles til. Det er mange som HK som ikke vil starte nå vifta går så sent for å beskytte CPU. HÅper dette kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du en treg CPU vifte kan det vere problemet. En kompis hadde sammeproblemet som deg å da hjalp det å sette inn en raskere vifte på den vifteporten der CPU viften skal kobles til. Det er mange som HK som ikke vil starte nå vifta går så sent for å beskytte CPU. HÅper dette kan hjelpe!

dette kan det nok være ja... selv skjønte jeg ingenting en dag pc`n ikke startet; men da var det en kabel som lå borti CPU vifta :-?

Har oxo hatt samme problem for en stund siden, da var det HK som hadde tatt kvelden :roll:

Lenke til kommentar
Hei jeg har et problem med pcn...

Npr jeg starter den kommer ikke skjermen på, cdromen, brennern og "loade lyset" lyser... Jeg kjøpte ny prossesor i håp om å løse problemet men det hjalp ikke...

xp2400

msi k7 pro-ru

ibm hd 2x60gig

gf3 ti200

512mb ddr

takker for all hjelp!!

Du har vel ikke deaktivisert skjermen før du slo av pc´en?Du går inn på skjerm egenskaper for plug and play skjerm.

Gjorde det sjøl engang,skjermen funka bare ved BIOS.Jeg valgte å formatere hele møkka.

Raskere enn å bruke 5-10 timer på div feilsøking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...