klomp1 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hei. Kjøpte meg en Acer Aspire 6935 Acer Aspire 6935hos Lefdal i går. I går kveld tenkte jeg å spille litt på den, for å se litt hvordan det funket. Så da koblet jeg inn ekstern mus og tastatur, så jeg kan sitte litt mer avslappet.. Men når jeg var ferdig å spille og koblet ut tastatur, så har tastaturet på laptoppen blitt heeeelt MONGO! Alt av språkinnstillinger står fortsatt på norsk.. Sitter på lap'n nå, men bruker eksternt tastatur. Nå skal jeg skrive "postbanken" med tastaturet på lap'n: *6stban2en Som dere ser, WTF??? =) Høyresiden er helt ute og kjører, masse tall og greier... Noen som har en anelse om hvordan jeg kan fikse dette? Eksternt tastatur funker som bare juling... Mvh. Klomp1 Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Herregud, fant mongo'n...det var meg Har visst trykt på numlock på det eksterne tastaturet, og da fikk jeg ikke skrudd den av på laptop'n sitt tastatur. Skrudde det av med den eksterne, og nå er alt bra Så..problem løst... En admin kan sikkert slette tråden hvis han vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå