Gå til innhold

12000 PC. Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ellers vil jeg ikke anbefale maxtor. kjøp heller seagabe barracuda V, eller wd caviar.

Maxtor's nyeste serier har fått topp kritikker overalt. Lese/skrivehastighet er helt i toppsjiktet, og en støynivå godt under WD's disker.

Nåja er nok veldig liten forskjell i praksis, tror ikke du hører forskjellen mellom dem. Les litt her: http://www.storagereview.com/

Personlig kunne eg tenkt meg denne disken: IBM Deskstar 180GXP 180GB, støyen er 40.1db (Idle Noise (in dB/A @ 18mm)

Men eg ville ikke fått utnyttet farten i den disken på grunn av min gamle data?

Har dessuten en lavere feilprosent på diskene enn f.eks WD Caviar...

Jepp ibm har minst retur, så kommer seagate, maxtor som nummer 3 og siste plassen av disse fire hardiskprodusentene går til WD.

Men det har vel med at WD selger en del mere disker en de andre produsentene her i norge, wd er et meget bra hd merke bare så det er sakt, det samme gjelder de 3 andre produsentene. Info = itbutikken A/S.

Gå for maxtor du...anbefales!

Jepp er bra disk det, men det er ibm, wd og seagate også :D

Lenke til kommentar
Over 4000 spenn for en cpu...jaja

Jepp er da ikke så mye det, så lenge eg skal bare ha et hovedkort (I875P) to brikker med ddr400 512MB + p4 3000MHz/800.

Hadde kommet på ca 7700kr om eg hadde kjøpt det i dag. :D

Tja, jeg ville iallefall ventet litt med å kjøpe disse nye cpuene og hovedkortene fra intel. Akkurat nå er det vel 2.66 modellen som gir mest for pengene, iallefall hvis du klokker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...