Gå til innhold

Søker offshore, men hvilet firma?

Anbefalte innlegg

Jeg kunne alvorlig tenkt meg å søke jobb offshore.. Jeg er 24 år gammel, har fagbrev som industrimekaniker, men har jobbet som cnc operatør siden april 2007.

Lønna, fritida, og generelt sett hele opplegget virker fristende for meg, men jeg er ikke helt sikker på hvor man trenger folk. Noen som sitter på noe inside information dere kan dele med en stakkars søker?

Jeg er hovedsakelig ute etter arbeid på norsk kontinentalsokkel, da jeg har planer om å bosette meg i Bergen. Og 2/4 ordning hadde vert toppen av luksus.

Noen som har noen mail-adresser jeg kan sende søknad og CV til? Kan sende det på privat post til meg om det ikke er "forum materiale".

På forhånd tusen takk..

Mvh Bernt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare se etter mail for åpen søknad på div sider til kontraktør og operatører. Du vil kanskje ikke ha hell med det første da finanskrisen setter sine spor. Kan dog hende at ting snur utover året.

De skriver ikke på hjemmesidene hvem som tar i mot søknadene. Sålangt har jeg vert innom seadrill, hytech, statoilhydroog oceaneering.. noen flere firma jeg burde prøve ?

Lenke til kommentar
Talisman.

Gaz de france.

BP.

ConocoPhillips.

Vetco Aibel.

Petrolink.

Semco Maritime.

IKM.

Shell.

StatoilHydro.

Exxon.

National Oilwell.

Onshore Offshore Service.

Det er de jeg kommer på i farten.

takk.. da prøver jeg de =)håper det går i orden =) hadde vert digg å kommet seg ut =)

Lenke til kommentar

Nytter ikke hva offshore avtalen sier.

90++% av kontraktør ansatte er ikke ansatt offshore.

Men på land.

Nettopp for å komme utenom hva offshore avtalen sier.

De er bare lønnet etter offshore avtalen.

Og hvis noe i offshore avtalen passer dårlig så henviser de bare til ansettelseskontrakten med feks El og IT avtalen for elektro ansatte.

Er avtalen som står på kontrakten som vil være gjeldende:D

Samt lokale avtaler som kommer i tillegg.

Mange kontraktører har slike avtaler.

Endret av Arteju
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...