Kazento Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 ok jeg har et problem... når jeg booter opp med W7 cden får jeg opp logoen og det.... og etter det får jeg bare den blåe bakgrunnen... også får jeg ikke opp dem innstalasjons menyene..... hjelp noen? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Installere du windows 7 i windows? Eller booter du? Eg installerte i windowns og hadde ingen problemer. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 virker som dvd'en din er dårlig, så kansje du skal prøve å brenne den på nytt...eventuellt laste den ned på nytt.. Lenke til kommentar
Kazento Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Installere du windows 7 i windows? Eller booter du? Eg installerte i windowns og hadde ingen problemer. jeg tar å booter virker som dvd'en din er dårlig, så kansje du skal prøve å brenne den på nytt...eventuellt laste den ned på nytt.. jeg skal prøve å brenne en ny en nå Lenke til kommentar
Speedy610 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg hadde akuratt det samme problemet så deg at dvd ikke funket men vis du lager en partiosjon på 10 -20 gb og bruker den partisjonen som installering ressus så funker det. FUnket for meg Lenke til kommentar
Kazento Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 jeg kjører 32bit vista..... kan det ha noe med saken å gjøre at jeg prøver å innstallere 64 bit W7 jeg har prøvd å brenne 4 dvder nå... og den jeg har lasta ned er den som MS la ut på sia si Lenke til kommentar
Kazento Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg hadde akuratt det samme problemet så deg at dvd ikke funket men vis du lager en partiosjon på 10 -20 gb og bruker den partisjonen som installering ressus så funker det. FUnket for meg hvordan gjør du det... jeg har allerede laga en partisjon... men hvordan innstalerer man mens man er inne i windows vista..... jeg prøvde å åpne setup filen men da fikk jeg beskjed om at versjonen av denne filtypen er ikke kompatibel med windows versjonen du kjører Lenke til kommentar
Speedy610 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 jeg kjører 32bit vista..... kan det ha noe med saken å gjøre at jeg prøver å innstallere 64 bit W7 jeg har prøvd å brenne 4 dvder nå... og den jeg har lasta ned er den som MS la ut på sia si trykke enkelig bare på setup men eg hadde xp da men du kan prøve og kjøre setup fila i xp mode Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg prøvde å lage en mening ut av det du skrev, Speedy610, men uten hell. Kan du prøve å forklare på nytt? Jeg har samme problem som trådstarter. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 ok jeg har et problem... når jeg booter opp med W7 cden får jeg opp logoen og det.... og etter det får jeg bare den blåe bakgrunnen... også får jeg ikke opp dem innstalasjons menyene..... hjelp noen? Hvor lenge har du latt den stå sånn? Hos meg tok det over 15 min med den blå bakgrunnen før det skjedde noe mer. Når ting først skjedde, gikk installasjonen fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå