Gå til innhold

Nokia 3650

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du er ikke rette personen til å si dette mobil eksperten, du har selv startet x-antall linker om 3650... la han her karen få lov å spør om ett enkelt spørsmål uten at du skal komme her med slike idiotiske kommentarer. Jeg er rett og slett dritt lei av deg nå, og jeg kan ikke få si hvor lite seriøst jeg tar deg når du skriver "nokia er best" og "3650 er konge" opptil flere ganger daglig. Jeg tror jeg snakker for de fleste her på forumet når jeg sier at du godt kan være litt mer objektiv i innleggene dine... At det går ann altså, du er jo rene barnehage ungen, svarer ikke på spørsmålene i innleggene du skriver i en gang... Desuten takler jeg ikke slike 14isser som er her bare fordi di tror de har så sinnsykt god peiling på mobil og whatsoever... jeg mener - vi har alle forstått at du har null peiling på mobil, og at din store drøm er og eie en nokia 3650 (noe som vi andre har mareritt om)...

For ikke å motsi meg selv her har jeg gjort litt research på det der med bilholder.. uten noe bra resultat.. her står det forresten om ekstra-utstyr til 3650... og det der med bluetooth til 3650 forstod jeg ikke helt, men hvis du mener bluetooth headsett så er det å få kjøpt i alle mobilforhandler, men det er rimelig dyrt, du må sannsynligvis opp i over 1000 lappen...

puhh...

Lenke til kommentar

Takk for svar cnil...

Jeg tenkte ikke helt når jeg skrev.... Mente selvfølgelig headset ja.... Helt sjef med bluetooth da (selv om jeg ikke ringer så ofte, vil jeg ha blåtann 8) )

Har vært innom X antall mobilforhandlere, men INGEN har bilholder.. Har sett på nokia.no at det er et tilbehør som skal være mulig å få tak i, og ergo vil jeg så fort som mulig få tak i holderen slik at telefonen slipper å ligge og slenge i bilen...

Jeg får holde øynene åpne etter bilholder, og hvis noen finner bilholder, ta gjerne kontakt med meg :wink:

Forcheese

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...