Gå til innhold

Heldekkende kostyme type bjørn/oosv


Litejk

Anbefalte innlegg

Jeg er på letning etter en plass der de selger heldekkende kostymer. En mascotlignde drakt rett og slett! Noen som kan hjelpe meg å finne en slik? Jeg trenger den til fest og den kan godt koste litt, men helst under 1000 lappen da.

 

Leter helst etter en drakt som ser morsom og koslig ut, og helst litt stor og bamsete ut! Og den skal være heldekkende, altså slik at fjeset mitt er inne i kostymet, skal ikke vise hvem jeg er!:) Jo morsommere den ser ut, jo bedre.

 

Internettsiden bør være i norge, da jeg ikke er 18 og har da ikke noe VISA eller Mastercard kort. Og jeg vil heller ikke mase på min mor om dette.

 

Håper dere finner noe snadder! Kom gjerne med andre morsomme kostymer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på letning etter en plass der de selger heldekkende kostymer. En mascotlignde drakt rett og slett! Noen som kan hjelpe meg å finne en slik? Jeg trenger den til fest og den kan godt koste litt, men helst under 1000 lappen da.

 

Leter helst etter en drakt som ser morsom og koslig ut, og helst litt stor og bamsete ut! Og den skal være heldekkende, altså slik at fjeset mitt er inne i kostymet, skal ikke vise hvem jeg er!:) Jo morsommere den ser ut, jo bedre.

 

Internettsiden bør være i norge, da jeg ikke er 18 og har da ikke noe VISA eller Mastercard kort. Og jeg vil heller ikke mase på min mor om dette.

 

Håper dere finner noe snadder! Kom gjerne med andre morsomme kostymer

 

Du kommer aldri noen vei med en maskott drakt til 1000 lappen..

 

Det du ser etter a la vanlige maskott drakter koster rundt 10.000 kr.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Har fått drakten. Den var helt grei, utenom hodet. Det så deformert ut og passet ikke litt engang, ørene hang ned og va irriterende, og det var umulig å se ut av den. Så den blir sendt retur.

 

hmm, jaja får bruke et annet kostyme på festen!

 

 

Jeg har handlet mye hos disse: http://www.temafest.no og http://www.mamut.net/adventura/shop og er veldig fornøyd med kvaliteten.

Man får vel det man betaler for vil jeg tro.

Maskottene som koster 10 000 er jo mer sånn Mikke Mus greier tror jeg, med sånt stort hode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...